Centrala telefoniczna Platan Libra
PBX Server Platan Libra to produkt najnowszej generacji, wykorzystujący technologię VoIP, przeznaczony dla firm liczących od kilkudziesięciu do 1000 pracowników.
Połączone światłowodem jednostki zapewniają bezpieczeństwo pracy i pełną dowolność połączeń – w dowolnej technologii, z dowolnego typu telefonu, z dowolnym systemem operacyjnym, a teraz również w dowolnej obudowie – RACK lub STD do powieszenia na ścianie.
Call center w serwerze Libra:
- schematy dzwonienia – NOWOŚĆ! – system wielopoziomowego menu głosowego organizującego ruch przychodzący przy wykorzystaniu IVR (Interactive Voice Response – Interaktywna Obsługa Głosowa), do dyspozycji praktycznie nieograniczona liczba poziomów i samych Infolinii, do 1h nagrań w standardzie
- kolejkowanie rozmów z informowaniem o pozycji w kolejce i przewidywanym czasie oczekiwania, z możliwością ustawienia max. liczby oczekujących osób i/lub czasu oczekiwania – NOWOŚĆ!
- profesjonalne nagrania zapowiedzi i komunikatów systemowych oraz miłe dla ucha melodie – NOWOŚĆ!
- nawet 25 osób dzwoniących jednocześnie może odsłuchiwać daną zapowiedź głosową
- Inteligentna Dystrybucja Ruchu = precyzyjny wybór adresata:
- równomierna dystrybucja ruchu – UCD,
- połączenia wg specjalizacji,
- automatyczne połączenia wg zidentyfikowanego numeru abonenta dzwoniącego – ACD
- przenoszenie wywołań na inne numery wewnętrzne lub miejskie w trybie bezwarunkowym, gdy abonent nie odbiera, gdy zajęty
- czarne listy – tworzenie list niepożądanych numerów, z których wywołania są ignorowane lub obsługiwane w zdefiniowany sposób – NOWOŚĆ!
- statusy VIP – definiowanie numerów mających np. pierwszeństwo w kolejce osób oczekujących na połączenie – NOWOŚĆ!
- Czas na Notatkę – definiowalny czas przeznaczony dla osób odbierających telefony w ramach Grupy Wspólnego Wywołania na sporządzenie notatki po każdej przeprowadzonej rozmowy, wpisanie danych do bazy itp., w tym czasie nie będą do tej osoby kierowane kolejne wywołania – NOWOŚĆ
Ważniejsze cechy:
- wbudowane nagrywanie rozmów wraz z aplikacją Agent 003 – NOWOŚĆ!
- możliwość włączenia nagrywania rozmów na dowolnym poziomie zapowiedzi – NOWOŚĆ!
- globalna książka telefoniczna do 3000 wpisów
- 128 indywidualnych książek telefonicznych
- pełna identyfikacja numerów CLIP na portach systemowych i analogowych
- współpraca z dedykowanym oprogramowaniem Naso CC – oferującym zaawansowany system statystyk i funkcjonalność rozbudowanego Call Center
- współpraca z oprogramowaniem dla korporacji taksówkarskich Taxi123 – NOWOŚĆ!
- zintegrowany GSM – dzwoń ze zwykłego telefonu w ramach sieci GSM
- karta I/O – NOWOŚĆ! – moduł audio oraz sterowanie urządzeniami zewnętrznymi (8 wejść/8 wyjść)
- system 1000 indywidualnych kont rozliczeniowych
- do 1000 bezpośrednich numerów DDI (dzwonienie do konkretnego użytkownika bez wybierania numeru wewnętrznego) – NOWOŚĆ!
- bufor rozmów do 100.000 rekordów – NOWOŚĆ!
- system restrykcji – ograniczanie niepożądanych połączeń
- do 1000 abonentów wirtualnych
- funkcja ARS/LCR – automatyczny wybór najtańszej drogi połączeniowej z możliwością zdefiniowania ponad dwóch tysięcy krajowych i zagranicznych prefiksów.
Integracja z sieciami IP:
- Zintegrowany VoIP – 400 portów VoIP konfigurowanych jako miejskie lub wewnętrzne (do 64 linii miejskich):
- protokół VoIP: SIP 2.0
- kodeki: G.711 uLaw, G.711 aLaw, G.726, G.729a, GSM
- logowanie do 64 operatorów VoIP z możliwością odbywania do 60 rozmów jednocześnie
- Platan Intelligent Networking (PIN) – inteligentne sieciowanie przy wykorzystaniu łączy i kart VoIP:
- sieciowanie do pięciu serwerów Libra, niezależnie od typu obudowy
- obsługa do 1000 użytkowników w jednolitym systemie o spójnym planie numeracyjnym – NOWOŚĆ!
- możliwość wykorzystania do 60 kanałów VoIP dla zapewniania sprawnej łączności między serwerami
- prostota wybierania numerów w ramach systemu
- wykorzystanie funkcji serwera – przenoszenia wywołań, przekazywania połączeń, dzwonienia w ramach GWW, identyfikacji numerów CLIP itp.
- interfejs Libra Web – do konfiguracji przez przeglądarkę internetową
- zdalny dostęp do serwerów Libra poprzez platformę mojacentrala.pl – NOWOŚĆ!
- praca w systemach Windows, Linux, Mac OS X dzięki aplikacji opartej o środowisko Java
- galwaniczna separacja jednostek – szerokopasmowa komunikacja światłowodowa
- niezależne systemy zasilania rezerwowego
- unikalne panele przyłączy krosowych porządkujące okablowanie serwera przy instalacji w szafach teleinformatycznych
- zintegrowany, szybki interfejs ethernet (LAN) 10/100 Base-T w standardzie
- zwiększone bezpieczeństwo dzięki różnym poziomom dostępu oraz złożonym hasłom
- współpraca z oprogramowaniem Platan CTI poprzez interfejs LAN
- zarządzanie zdalne lub lokalne poprzez sieć ethernet
- zdalny dostęp poprzez modem ISDN, wbudowany modem analogowy oraz program offline LibraPC
- otwarty interfejs programowy PCTI do współpracy z systemami CTI, oprogramowaniem call-center (w tym dedykowanym oprogramowaniem Naso CC), oprogramowaniem dla korporacji taksówkarskich (np. Taxi123) oraz interfejs hotelowy do współpracy z oprogramowaniem hotelowym
- współpraca z aparatami systemu IP DECT
- zabudowa w szafie RACK 19″ (jedna jednostka – RACK 4U) lub możliwość powieszenia na ścianie wersji STD
PBX Server Libra STD
W marcu 2012 roku wprowadziliśmy do sprzedaży PBX Server Libra STD - w obudowie do powieszenia na ścianie.
Zalety takiego rozwiązania:
- dwukolorowa metalowa obudowa = ekran przeciw zakłóceniom elektromagnetycznym
- nie wymaga zakupu szafy teleinformatycznej i własnej serwerowni, można ją powiesić w biurze = niższe koszty instalacji całego systemu
- zasilanie rezerwowe wewnątrz serwera, cicha praca = wysoka estetyka instalacji i niższe koszty
- uniwersalność = zastosowanie takich samych kart i sterowników jak w przypadku wersji RACK
- możliwość łączenia światłowodem do sześciu jednostek = niespotykana do tej pory elastyczność rozbudowy systemów niemontowanych w szafach RACK
- sieciowanie z wykorzystaniem łączy VoIP w ramach Platan Intelligent Networking = stworzenie spójnego systemu liczącego nawet 1000 użytkowników
- pełna funkcjonalność znana dotychczas z wersji RACK PBX Servera Libra
Konfiguracja:
PBX Server Libra może składać się z jednej, dwóch, trzech, czterech, pięciu lub sześciu niezależnych jednostek.
Do wyboru są również dwie wersje obudowy – RACK do montażu w szafie teleinformatycznej oraz STD do powieszenia na ścianie. W każdej jednostce jest do dyspozycji 15 uniwersalnych slotów, które łącznie umożliwają podłączenie:
- do 64 linii miejskich analogowych
- do 128 łączy ISDN BRA (2B+D) – miejskie
- do 8 wyposażeń ISDN PRA (30B+D)
- do 720 linii wewnętrznych analogowych
- do 128 cyfrowych portów systemowych (w miejsce analogowych LW)
- do 400 portów VoIP
- do 16 obsługiwanych kart SIM (portów GSM)
W celu zwiększenia elastyczności systemu oraz dopasowania go do różnych potrzeb użytkowników wprowadzonych zostało 6 sterowników o różnych parametrach oraz możliwościach.
W jednej jednostce PBX Servera Libra STD (obudowa naścienna) można zastosować:
- do 64 analogowych linii miejskich
- do 120 łączy ISDN BRA (2B+D) – miejskie
- do 8 łączy ISDN PRA (30B+D)
- do 120 analogowych portów wewnętrznych
- do 32 cyfrowych portów systemowych
- do 400 portów VoIP
- do 6 portów GSM
PBX Servery Libra w wersji STD mogą być również łączone światłowodem w większe systemy obejmujące do 6 jednostek, wówczas ich maksymalna konfiguracja jest taka sama, jak w wersji RACK.