Libra

Centrala telefoniczna Platan Libra

PBX Server Platan Libra to produkt najnowszej generacji, wykorzystujący technologię VoIP, przeznaczony dla firm liczących od kilkudziesięciu do 1000 pracowników.

Połączone światłowodem jednostki zapewniają bezpieczeństwo pracy i pełną dowolność połączeń – w dowolnej technologii, z dowolnego typu telefonu, z dowolnym systemem operacyjnym, a teraz również w dowolnej obudowie – RACK lub STD do powieszenia na ścianie.

Call center w serwerze Libra:

  • schematy dzwonienia – NOWOŚĆ! – system wielopoziomowego menu głosowego organizującego ruch przychodzący przy wykorzystaniu IVR (Interactive Voice Response – Interaktywna Obsługa Głosowa), do dyspozycji praktycznie nieograniczona liczba poziomów i samych Infolinii, do 1h nagrań w standardzie
  • kolejkowanie rozmów z informowaniem o pozycji w kolejce i przewidywanym czasie oczekiwania, z możliwością ustawienia max. liczby oczekujących osób i/lub czasu oczekiwania – NOWOŚĆ!
  • profesjonalne nagrania zapowiedzi i komunikatów systemowych oraz miłe dla ucha melodie – NOWOŚĆ!
  • nawet 25 osób dzwoniących jednocześnie może odsłuchiwać daną zapowiedź głosową
  • Inteligentna Dystrybucja Ruchu = precyzyjny wybór adresata:
  • równomierna dystrybucja ruchu – UCD,
  • połączenia wg specjalizacji,
  • automatyczne połączenia wg zidentyfikowanego numeru abonenta dzwoniącego – ACD
  • przenoszenie wywołań na inne numery wewnętrzne lub miejskie w trybie bezwarunkowym, gdy abonent nie odbiera, gdy zajęty
  • czarne listy – tworzenie list niepożądanych numerów, z których wywołania są ignorowane lub obsługiwane w zdefiniowany sposób – NOWOŚĆ!
  • statusy VIP – definiowanie numerów mających np. pierwszeństwo w kolejce osób oczekujących na połączenie – NOWOŚĆ!
  • Czas na Notatkę – definiowalny czas przeznaczony dla osób odbierających telefony w ramach Grupy Wspólnego Wywołania na sporządzenie notatki po każdej przeprowadzonej rozmowy, wpisanie danych do bazy itp., w tym czasie nie będą do tej osoby kierowane kolejne wywołania – NOWOŚĆ

Ważniejsze cechy:

  • wbudowane nagrywanie rozmów wraz z aplikacją Agent 003 – NOWOŚĆ!
  • możliwość włączenia nagrywania rozmów na dowolnym poziomie zapowiedzi – NOWOŚĆ!
  • globalna książka telefoniczna do 3000 wpisów
  • 128 indywidualnych książek telefonicznych
  • pełna identyfikacja numerów CLIP na portach systemowych i analogowych
  • współpraca z dedykowanym oprogramowaniem Naso CC – oferującym zaawansowany system statystyk i funkcjonalność rozbudowanego Call Center
  • współpraca z oprogramowaniem dla korporacji taksówkarskich Taxi123 – NOWOŚĆ!
  • zintegrowany GSM – dzwoń ze zwykłego telefonu w ramach sieci GSM
  • karta I/O – NOWOŚĆ! – moduł audio oraz sterowanie urządzeniami zewnętrznymi (8 wejść/8 wyjść)
  • system 1000 indywidualnych kont rozliczeniowych
  • do 1000 bezpośrednich numerów DDI (dzwonienie do konkretnego użytkownika bez wybierania numeru wewnętrznego) – NOWOŚĆ!
  • bufor rozmów do 100.000 rekordów – NOWOŚĆ!
  • system restrykcji – ograniczanie niepożądanych połączeń
  • do 1000 abonentów wirtualnych
  • funkcja ARS/LCR – automatyczny wybór najtańszej drogi połączeniowej z możliwością zdefiniowania ponad dwóch tysięcy krajowych i zagranicznych prefiksów.

Integracja z sieciami IP:

  • Zintegrowany VoIP – 400 portów VoIP konfigurowanych jako miejskie lub wewnętrzne (do 64 linii miejskich):
  • protokół VoIP: SIP 2.0
  • kodeki: G.711 uLaw, G.711 aLaw, G.726, G.729a, GSM
  • logowanie do 64 operatorów VoIP z możliwością odbywania do 60 rozmów jednocześnie
  • Platan Intelligent Networking (PIN) – inteligentne sieciowanie przy wykorzystaniu łączy i kart VoIP:
  • sieciowanie do pięciu serwerów Libra, niezależnie od typu obudowy
  • obsługa do 1000 użytkowników w jednolitym systemie o spójnym planie numeracyjnym – NOWOŚĆ!
  • możliwość wykorzystania do 60 kanałów VoIP dla zapewniania sprawnej łączności między serwerami
  • prostota wybierania numerów w ramach systemu
  • wykorzystanie funkcji serwera – przenoszenia wywołań, przekazywania połączeń, dzwonienia w ramach GWW, identyfikacji numerów CLIP itp.
  • interfejs Libra Web – do konfiguracji przez przeglądarkę internetową
  • zdalny dostęp do serwerów Libra poprzez platformę mojacentrala.pl – NOWOŚĆ!
  • praca w systemach Windows, Linux, Mac OS X dzięki aplikacji opartej o środowisko Java
  • galwaniczna separacja jednostek – szerokopasmowa komunikacja światłowodowa
  • niezależne systemy zasilania rezerwowego
  • unikalne panele przyłączy krosowych porządkujące okablowanie serwera przy instalacji w szafach teleinformatycznych
  • zintegrowany, szybki interfejs ethernet (LAN) 10/100 Base-T w standardzie
  • zwiększone bezpieczeństwo dzięki różnym poziomom dostępu oraz złożonym hasłom
  • współpraca z oprogramowaniem Platan CTI poprzez interfejs LAN
  • zarządzanie zdalne lub lokalne poprzez sieć ethernet
  • zdalny dostęp poprzez modem ISDN, wbudowany modem analogowy oraz program offline LibraPC
  • otwarty interfejs programowy PCTI do współpracy z systemami CTI, oprogramowaniem call-center (w tym dedykowanym oprogramowaniem Naso CC), oprogramowaniem dla korporacji taksówkarskich (np. Taxi123) oraz interfejs hotelowy do współpracy z oprogramowaniem hotelowym
  • współpraca z aparatami systemu IP DECT
  • zabudowa w szafie RACK 19″ (jedna jednostka – RACK 4U) lub możliwość powieszenia na ścianie wersji STD

PBX Server Libra STD

W marcu 2012 roku wprowadziliśmy do sprzedaży PBX Server Libra STD - w obudowie do powieszenia na ścianie.

Zalety takiego rozwiązania:

    • dwukolorowa metalowa obudowa = ekran przeciw zakłóceniom elektromagnetycznym
    • nie wymaga zakupu szafy teleinformatycznej i własnej serwerowni, można ją powiesić w biurze = niższe koszty instalacji całego systemu
    • zasilanie rezerwowe wewnątrz serwera, cicha praca = wysoka estetyka instalacji i niższe koszty
    • uniwersalność = zastosowanie takich samych kart i sterowników jak w przypadku wersji RACK
    • możliwość łączenia światłowodem do sześciu jednostek = niespotykana do tej pory elastyczność rozbudowy systemów niemontowanych w szafach RACK
    • sieciowanie z wykorzystaniem łączy VoIP w ramach Platan Intelligent Networking = stworzenie spójnego systemu liczącego nawet 1000 użytkowników
    • pełna funkcjonalność znana dotychczas z wersji RACK PBX Servera Libra

Konfiguracja:

PBX Server Libra może składać się z jednej, dwóch, trzech, czterech, pięciu lub sześciu niezależnych jednostek.

Do wyboru są również dwie wersje obudowy – RACK do montażu w szafie teleinformatycznej oraz STD do powieszenia na ścianie. W każdej jednostce jest do dyspozycji 15 uniwersalnych slotów, które łącznie umożliwają podłączenie:

  • do 64 linii miejskich analogowych
  • do 128 łączy ISDN BRA (2B+D) – miejskie
  • do 8 wyposażeń ISDN PRA (30B+D)
  • do 720 linii wewnętrznych analogowych
  • do 128 cyfrowych portów systemowych (w miejsce analogowych LW)
  • do 400 portów VoIP
  • do 16 obsługiwanych kart SIM (portów GSM)

W celu zwiększenia elastyczności systemu oraz dopasowania go do różnych potrzeb użytkowników wprowadzonych zostało 6 sterowników o różnych parametrach oraz możliwościach.

W jednej jednostce PBX Servera Libra STD (obudowa naścienna) można zastosować:

  • do 64 analogowych linii miejskich
  • do 120 łączy ISDN BRA (2B+D) – miejskie
  • do 8 łączy ISDN PRA (30B+D)
  • do 120 analogowych portów wewnętrznych
  • do 32 cyfrowych portów systemowych
  • do 400 portów VoIP
  • do 6 portów GSM

PBX Servery Libra w wersji STD mogą być również łączone światłowodem w większe systemy obejmujące do 6 jednostek, wówczas ich maksymalna konfiguracja jest taka sama, jak w wersji RACK.

Centrala Telefoniczna Platan